DC: Flash Serial Online CDA Lektor PL | Sezon 8

Młody naukowiec w wyniku eksplozji laboratorium i porażenia piorunem zostaje obdarzony niesamowitą szybkością, którą wykorzystuje do walki ze złem.

Sezon: 8    Odcinków: 6

  • Avatar andzej Użytkownik andzej

    tego szukałem z żona

    +13
  • Avatar babel Użytkownik babel

    Cos dla rodzin

    +6
  • Avatar esmeralda Użytkownik esmeralda

    Mogliby dac wiecej

    +36
  • Avatar wulkan0 Użytkownik wulkan0

    zajebisty

    +9
  • Avatar arielka Użytkownik arielka

    Jeden z najlepszych seriali jaki oglądałam! ciekawe kiedy kolejny sezon

    +53
  • Avatar martaeczka Użytkownik martaeczka

    takiego zakończenia sezonu sie nie spodziewałam? juz nie moge sie doczekac kolejnego sezonu ....

    +36
  • Avatar mamanadii Użytkownik mamanadii

    Wie ktos kiedy kolejny sezon?

    +1
  • Avatar pawelecxx Użytkownik pawelecxx

    Siedzialam nad tym serialem chyba 6 godzin dzisiaj, ale w koncu skonczylam caly sezon... jestem w szoku tym ostatnim odcinkiem haha

    +49
  • Avatar Marek55 Użytkownik Marek55

    Chciałem obejrzeć ten serial ONLINE od kiedy była premiera ale nigdzie nie mogłem znaleźć, dopiero na eFilmsy znalazłem i obejrzałem bez limitu! Polecam!!

    +31
  • Avatar Marcin46 Użytkownik Marcin46

    Super strona, dzięki której mogę oglądać moje ulubione filmy i seriale! Widać że dużo ludzi tu ogląda bo serwery wieczorami przeciążone, ale wystarczy się zarejestrować i jest git! Tutaj zdecydowanie lepsza jakość niż na youtubie

    +22
  • Avatar Patryk00 Użytkownik Patryk00

    Chciałem obejrzeć ten film ONLINE od kiedy była premiera ale nigdzie nie mogłem znaleźć, dopiero na eFilmsy znalazłem i obejrzałem bez limitu! Polecam!!

    +16
  • Avatar nickinick Użytkownik nickinick

    Po rejestracji wszystko śmiga aż miło. Najnowsze filmy online i seriale online jakie można znaleźć w necie. Dzięki eFilmsy!!

    +10

Polecane Seriale